20 de febrero de 2013

Jonatan Secanella, imparte una charla sobre el Márquetin 2.0


Con el título "Marketing 2.0 para Pymes" (pautas prácticas para una gestión eficaz de contenidos en Facebook enfocado a las Pymes y microempresas), en el día de hoy hemos compartido las clases con éste magnífico profesional.

Nos ha hecho ver la gran importáncia que tiene en el día de hoy y su repercusión mediante la utilización del Faccebok. 

Segons l'aportació de la professora Lola Garcia.

La xerrada al voltant del Màrqueting 2.0 va estar centrada en com gestionar les Xarxes Socials i, en especial Facebook, amb la finalitat d'incrementar la rendabilitat de les PYMEs.


Què podem aconseguir amb una bona estratègia en l'ús de les Xarxes Socials? Amb aquesta pregunta Jonathan va començar a explicar-nos els objectius principals que es poden obtindre. Per altra banda, ens va mostrar els canvis esdevinguts en les Xarxes Socials durant els últims 10 anys, així com les principals diferències entre els conceptes Web 1.0 i Web 2.0.

Cridar l'atenció del client, aportar-li valor afegit i establir relacions van ser els pilars fonamentals en els quals va aprofundir per tal que les PYMEs puguen apropar-se al client 2.0. Realitzar accions que puguen convertir-se en virals, seleccionar la informació ("coneixement") que va a ser utilitzada, i treballar la interacció contínua amb el meu client ... van a ser aspectes molt importants a considerar si volem aconseguir el que s'anomena com "WIN-WIN"

No hay comentarios:

Publicar un comentario